čtvrtek 14. srpna 2014

Hity letních televizních reklam

Naprostá většina reklam využívá ke své prezentaci hudbu. Dříve se v reklamách dost často sázelo na  prověřené "šlágry", jako např. James Brown - Like a Sex Machine. Vzpomínáte?



V dnešní době tvůrci reklam spíše sázejí na hudbu začínajících interpretů a tato hudba dost často zůstane v hlavách zákazníků spjata s danou obchodní značkou. Jaké jsou tedy hity z televizních reklam letošního léta?



Drogerie DM natočila jsou letní reklamu s podtitulem "pro každé mé já" a jako podklad je zde použita píseň "Closed up" od Davida Oskara & Stuarta Engellau.
Vzhledem k tomu, že píseň byla použita i předchozích DM kampaních, stává se z ní takový "DM evergreen".



Teta drogerie a její reklama má podtitul "Měníme se pro Vás". Jako hlavní píseň byla použita píseň Teta song skupiny Dream. Že by náhoda? Nemyslím si, zřejmě se jedná o píseň nahranou přímo pro danou reklamu.



Nivea má již dlouho známou reklamní kampaň, kde ukazuje, že produkt používají všechny generace napříč kontinenty a po celý rok. Píseň použita v reklamě je z tvorby německé skupiny Asher Lane s názvem "New days"



Oděvní firma C&A vsadila v letní kampani na nepříliš známou americkou kapelu Max &Simon a jejich hit "I´m thinking sunshine"




A poslední reklamní hit bude trochu z historie. Vzpomínáte na reklamu na žiletky Gillette Venus?



Firma tehdy velmi správně vsadila slavný na hit z šedesátých let holandské skupiny Shocking Blue s názvem "Venus". Originál písně a videoklip rozhodně stojí za shlédnutí.


A jaké písně v reklamě zaujaly Vás?


1 komentář:

  1. Dobrý den, hudbě se věnuji jako šéfredaktor jednoho magazínu, takže díky za tenhle článek. Je to docela zajímavé sledovat, jak některé hudby z reklamy zdomácněly nebo byly remixovány. Podobný osud mají hudební letní hity, které dost často slyšíme v různých obměnách ještě několik let. ;-) A hlavně se některé hity periodicky vrací.

    OdpovědětVymazat